Forums/NHL

2021/2022 NHL Season Discussion Thread - #7

2 déc. 2021 à 11 h 19
#1
OnALongPathTo1-1
Rejoint: juill. 2019
Messages: 7,123
Mentions "j'aime": 3,781
New Thread.
yikes, capsfan2121, NoVaSpartan and 5 others a aimé ceci.
2 déc. 2021 à 11 h 26
#2
Fix the NFL OT Rules
Rejoint: nov. 2019
Messages: 1,283
Mentions "j'aime": 1,376
Quoting: BuFfaLOFaN
New Thread.


I was just thinking about doing this myself, funny enough.
2 déc. 2021 à 11 h 34
#3
Pain for Shane
Rejoint: mars 2019
Messages: 9,326
Mentions "j'aime": 8,310
Islanders play again tonight which means I finally get my weekly dose of disappointment
capsfan2121, A_Habs_fan, PaulieWalnuts and 2 others a aimé ceci.
2 déc. 2021 à 11 h 41
#4
bruh.jpg
Rejoint: mars 2021
Messages: 1,202
Mentions "j'aime": 1,734
We've scored a Thread Touchdown
capsfan2121, A_Habs_fan, AndrewLadd and 2 others a aimé ceci.
2 déc. 2021 à 11 h 44
#5
Rejoint: août 2020
Messages: 6,745
Mentions "j'aime": 4,874
Still have more threads than 4 teams have wins 💪
capsfan2121, NoVaSpartan, oilersguy and 6 others a aimé ceci.
2 déc. 2021 à 12 h 4
#6
10k posts gang
Rejoint: févr. 2019
Messages: 11,779
Mentions "j'aime": 4,684
so i guess 50 pages is our max?
capsfan2121, BuFfaLOFaN, capfriendlyaccount and 1 other person a aimé ceci.
2 déc. 2021 à 12 h 14
#7
v5 CBJ GM
Rejoint: oct. 2020
Messages: 7,581
Mentions "j'aime": 8,083
Quoting: Zuki9797
so i guess 50 pages is our max?


Approximately yeah, big threads are bad for the site
capsfan2121, Zuki9797, BuFfaLOFaN and 2 others a aimé ceci.
2 déc. 2021 à 12 h 28
#8
please resign Hertl
Rejoint: sept. 2019
Messages: 7,191
Mentions "j'aime": 7,853
Marek and Elliotte discuss something briefly which I think is interesting and very true imo: the Oilers and Oilers FANS may be talking themselves into “we don’t have a goaltending issue.”

It’s nothing against their fans, the team, and the goalies (Kos, and Skinner/ Smith)… but you can’t help but think it’s gonna be April/ May and if there’s not a new goalie there’s gonna be regrets.
A_Habs_fan a aimé ceci.
2 déc. 2021 à 12 h 29
#9
Capitals
Rejoint: mai 2021
Messages: 5,614
Mentions "j'aime": 3,232
Quoting: A_Habs_fan
Approximately yeah, big threads are bad for the site


Is price on the trade block
2 déc. 2021 à 12 h 32
#10
v5 CBJ GM
Rejoint: oct. 2020
Messages: 7,581
Mentions "j'aime": 8,083
Quoting: capsfan2121
Is price on the trade block


Well, he's not back yet but depending on how Gorton and new GM want to play it, he might be in years to come ( he does have a NMC though )
2 déc. 2021 à 12 h 38
#11
Capitals
Rejoint: mai 2021
Messages: 5,614
Mentions "j'aime": 3,232
Quoting: A_Habs_fan
Well, he's not back yet but depending on how Gorton and new GM want to play it, he might be in years to come ( he does have a NMC though )

Has anyone heard if the caps are interested
2 déc. 2021 à 12 h 42
#12
Rejoint: août 2021
Messages: 3,428
Mentions "j'aime": 2,595
Quoting: AndrewLadd
Islanders play again tonight which means I finally get my weekly dose of disappointment


I’m just rooting for them to lose at this point, get a top 10 draft pick.
capsfan2121 a aimé ceci.
2 déc. 2021 à 12 h 43
#13
Capitals
Rejoint: mai 2021
Messages: 5,614
Mentions "j'aime": 3,232
Quoting: Db1899
I’m just rooting for them to lose at this point, get a top 10 draft pick.


How do you do that
2 déc. 2021 à 12 h 45
#14
Rejoint: août 2021
Messages: 3,428
Mentions "j'aime": 2,595
Quoting: capsfan2121
How do you do that


How do I do what?
capsfan2121 a aimé ceci.
2 déc. 2021 à 12 h 52
#15
Capitals
Rejoint: mai 2021
Messages: 5,614
Mentions "j'aime": 3,232
Quoting: Db1899
How do I do what?

Wanting them to lose and being ok with unless your not which I understand
2 déc. 2021 à 12 h 56
#16
Pain for Shane
Rejoint: mars 2019
Messages: 9,326
Mentions "j'aime": 8,310
Quoting: Db1899
I’m just rooting for them to lose at this point, get a top 10 draft pick.


Any player in the draft you want specifically (besides Wright cuz we’d all like him lol)
Db1899, yikes, A_Habs_fan and 1 other person a aimé ceci.
2 déc. 2021 à 12 h 58
#17
10k posts gang
Rejoint: févr. 2019
Messages: 11,779
Mentions "j'aime": 4,684
Quoting: capsfan2121
Has anyone heard if the caps are interested


why would they? they have vanecek and samsonov as a strong tandem dont they
price is old with an NMC and a bad contract i dont see why WSH would want him
capsfan2121 et A_Habs_fan a aimé ceci.
2 déc. 2021 à 13 h 0
#18
Woll of Soup
Rejoint: févr. 2020
Messages: 3,478
Mentions "j'aime": 2,917
Quoting: AndrewLadd
Any player in the draft you want specifically (besides Wright cuz we’d all like him lol)


Fun fact about wright. My neighbor plays with Kingston, and he says that the media hype is real and he’s legit heads above everyone else
AndrewLadd a aimé ceci.
2 déc. 2021 à 13 h 1
#19
Pain for Shane
Rejoint: mars 2019
Messages: 9,326
Mentions "j'aime": 8,310
Quoting: MitchMarner_16
Fun fact about wright. My neighbor plays with Kingston, and he says that the media hype is real and he’s legit heads above everyone else

I believe it
2 déc. 2021 à 13 h 1
#20
Rejoint: août 2021
Messages: 3,428
Mentions "j'aime": 2,595
Quoting: capsfan2121
Wanting them to lose and being ok with unless your not which I understand


The isles struggles are self inflicted and mainly due to terrible coaching decisions. That doesn’t look like it’s going to change because Trotz cares more about making certain vets feel comfortable than winning games. It’s already unlikely they make the playoffs so might as well root for a high draft pick than a mid rd pick. Finishing that low in the standings should also lead to some much needed changes (breaking up the 4th line, adding a puck mover etc..)
capsfan2121 et yikes a aimé ceci.
2 déc. 2021 à 13 h 2
#21
Pain for Shane
Rejoint: mars 2019
Messages: 9,326
Mentions "j'aime": 8,310
Is it just me or has Connor Bedard’s season been disappointing?
2 déc. 2021 à 13 h 2
#22
Rejoint: août 2021
Messages: 3,428
Mentions "j'aime": 2,595
Quoting: AndrewLadd
Any player in the draft you want specifically (besides Wright cuz we’d all like him lol)


Kemmel
AndrewLadd a aimé ceci.
2 déc. 2021 à 13 h 3
#23
Capitals
Rejoint: mai 2021
Messages: 5,614
Mentions "j'aime": 3,232
Quoting: Zuki9797
why would they? they have vanecek and samsonov as a strong tandem dont they
price is old with an NMC and a bad contract i dont see why WSH would want him


But full retain and Vitek is shaky and Sammy is good.
2 déc. 2021 à 13 h 6
#24
Woll of Soup
Rejoint: févr. 2020
Messages: 3,478
Mentions "j'aime": 2,917
Nhl.com writers rank vezina trophy winners as follows

1. Markstrom
2. Andersen
3. Campbell
4. Gibson
2 déc. 2021 à 13 h 6
#25
Fix the NFL OT Rules
Rejoint: nov. 2019
Messages: 1,283
Mentions "j'aime": 1,376
Quoting: capsfan2121
But full retain and Vitek is shaky and Sammy is good.


Yeah but who knows when he comes back, the price is going to be exorbitant, and you are going to pay far too much for a name brand. Vitek and Sammy have been a great tandem, and Vitek's stats aren't totally reflective of his play as he faced some very tough opponents. I'd rather keep what we have than go out and overpay for a 34 year old goalie who costs a fortune, both in contract and trade price.
capsfan2121 a aimé ceci.
 
To create a post please Login or S'inscrire
Question:
Options:
Ajouter une option
Supprimer une option
Soumettre le sondage