SalarySwishSalarySwish
Forums/The Box

Favourits Cap Friendly Emoji

7 juin 2017 à 15 h 15
#1
get ur corsi up
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: mai 2017
Messages: 5,953
Mentions "j'aime": 1,558
Post your favourite cap friendly emoji here. Not including logos.
7 juin 2017 à 15 h 15
#2
Démarrer sujet
get ur corsi up
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: mai 2017
Messages: 5,953
Mentions "j'aime": 1,558
applaud
this is my go to.
8 juin 2017 à 2 h 36
#3
Hardcore Sabres fan
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: juill. 2016
Messages: 7,958
Mentions "j'aime": 1,222
squinty smile. Definitely
8 juin 2017 à 14 h 56
#4
Black Lives Matter
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: mars 2017
Messages: 29,920
Mentions "j'aime": 4,651
I can't pick one but here are my top 5 in no particular order:

Sticking Out Tongueawesome facesquinty smilelaughrolling eyes
8 juin 2017 à 15 h 5
#5
Follow CapFriendly
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: mars 2015
Messages: 1,129
Mentions "j'aime": 558
awesome face This is the winner for me.

#2 cheers

and #3 rock on
8 juin 2017 à 15 h 14
#6
Démarrer sujet
get ur corsi up
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: mai 2017
Messages: 5,953
Mentions "j'aime": 1,558
awesome face yea, I like this one to.
8 juin 2017 à 15 h 42
#7
Hardcore Sabres fan
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: juill. 2016
Messages: 7,958
Mentions "j'aime": 1,222
applaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaud
8 juin 2017 à 17 h 20
#8
Black Lives Matter
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: mars 2017
Messages: 29,920
Mentions "j'aime": 4,651
If i had to pick one it would either be Sticking Out Tongue or awesome face, and if i absolutely HAD to pick one it would probably be awesome face.
8 juin 2017 à 19 h 14
#9
Démarrer sujet
get ur corsi up
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: mai 2017
Messages: 5,953
Mentions "j'aime": 1,558
applaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaudapplaud

This is not spam, it is art.
Zach, nobody et MatteauMyToe36 a aimé ceci.
9 juin 2017 à 19 h 25
#10
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: janv. 2017
Messages: 9,552
Mentions "j'aime": 3,052
This is the most spam I've ever seen in one page sooo...

applaud
9 juin 2017 à 19 h 37
#11
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: janv. 2017
Messages: 9,552
Mentions "j'aime": 3,052
Quoting: rangersandislesfan
I can't pick one but here are my top 5 in no particular order:

Sticking Out Tongueawesome facesquinty smilelaughrolling eyes

I thought this one was your favourite: shakes head
9 juin 2017 à 20 h 23
#12
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: janv. 2017
Messages: 9,552
Mentions "j'aime": 3,052
I was gonna reply to that by quoting it, but thought better of it haha
9 juin 2017 à 20 h 31
#13
Démarrer sujet
get ur corsi up
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: mai 2017
Messages: 5,953
Mentions "j'aime": 1,558
Quoting: DavidBooth7
I was gonna reply to that by quoting it, but thought better of it haha


Wise decision.
9 juin 2017 à 22 h 34
#14
Hardcore Sabres fan
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: juill. 2016
Messages: 7,958
Mentions "j'aime": 1,222
Quoting: DarylthePony
Quoting: DavidBooth7
I was gonna reply to that by quoting it, but thought better of it haha


Wise decision.


Me thinks our spa........I mean art has been deleted......... Why mods...... Why?cry
nobody a aimé ceci.
10 juin 2017 à 9 h 35
#15
Démarrer sujet
get ur corsi up
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: mai 2017
Messages: 5,953
Mentions "j'aime": 1,558
Quoting: Zach


Me thinks our spa........I mean art has been deleted......... Why mods...... Why?cry


What? This is definitely not spam, I guess not everyone appreciates art the way you and I do. applaud
nobody, Zach et LicMysak a aimé ceci.
11 juin 2017 à 0 h 0
#16
Hardcore Sabres fan
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: juill. 2016
Messages: 7,958
Mentions "j'aime": 1,222
Quoting: DarylthePony


What? This is definitely not spam, I guess not everyone appreciates art the way you and I do. applaud


We are two kindred spirits agonizingly searching for creativity in a bland world of repetitveness.

-Zach
11 juin 2017 à 8 h 8
#17
Démarrer sujet
get ur corsi up
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: mai 2017
Messages: 5,953
Mentions "j'aime": 1,558
Quoting: Zach
Quoting: DarylthePony


What? This is definitely not spam, I guess not everyone appreciates art the way you and I do. applaud


We are two kindred spirits agonizingly searching for creativity in a bland world of repetitveness.

-Zach


So deep, so beautiful, so full of truth. The light in the darkness...... the clapping emoji: applaud
Zach a aimé ceci.
11 juin 2017 à 13 h 26
#18
Hardcore Sabres fan
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: juill. 2016
Messages: 7,958
Mentions "j'aime": 1,222
Quoting: DarylthePony
Quoting: Zach


We are two kindred spirits agonizingly searching for creativity in a bland world of repetitveness.

-Zach


So deep, so beautiful, so full of truth. The light in the darkness...... the clapping emoji: applaud


Hahaha, that's one for the books.
11 juin 2017 à 16 h 38
#19
Hardcore Sabres fan
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: juill. 2016
Messages: 7,958
Mentions "j'aime": 1,222
Who loves this emoji?

awesome face
rangersandislesfan a aimé ceci.
11 juin 2017 à 18 h 29
#20
Black Lives Matter
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: mars 2017
Messages: 29,920
Mentions "j'aime": 4,651
Quoting: Zach
Who loves this emoji?

awesome face


me
11 juin 2017 à 18 h 30
#21
Black Lives Matter
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: mars 2017
Messages: 29,920
Mentions "j'aime": 4,651
Quoting: DavidBooth7
Quoting: rangersandislesfan
I can't pick one but here are my top 5 in no particular order:

Sticking Out Tongueawesome facesquinty smilelaughrolling eyes

I thought this one was your favourite: shakes head

I stopped using that one to answer trade offers i don't like.
11 juin 2017 à 19 h 6
#22
Follow capfriendly
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: déc. 1336
Messages: 2,666
Mentions "j'aime": 1,918
If there are emojis that you would like us to add that are not currently available, please let us know smile
nobody a aimé ceci.
12 juin 2017 à 0 h 6
#23
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: mars 2017
Messages: 7,711
Mentions "j'aime": 2,820
Quoting: Banks
If there are emojis that you would like us to add that are not currently available, please let us know smile


rofl.gif

this please
nobody, Zach et A_Habs_fan a aimé ceci.
12 juin 2017 à 1 h 57
#24
Black Lives Matter
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: mars 2017
Messages: 29,920
Mentions "j'aime": 4,651
Quoting: Banks
If there are emojis that you would like us to add that are not currently available, please let us know smile


something that looks mad. like, some angry emoji.
4 avr. 2018 à 12 h 13
#25
Buchnevesey
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: nov. 2017
Messages: 461
Mentions "j'aime": 125
Definitly this
New York Rangers
 
Répondre
To create a post please Login or S'inscrire
Question:
Options:
Ajouter une option
Soumettre le sondage