SalarySwishSalarySwish
Forums/Fauteuil - DG

The perfect third line center

Créé par: Pharow
Équipe: 2019-20 Penguins de Pittsburgh
Date de création initiale: 21 mars 2020
Publié: 21 mars 2020
Mode - plafond salarial: Basique
Description
I know Pittsburgh pay a hefty price but they are in their cup window with sid, malkin and letang. So they maximize that by adding a much needed third line center. They had staal and bonino in that role for their last three cup. Bjugstad haven’t been good at all for Pittsburgh, so they get one of the best defensive center in the league. He excel in faceoff circle and at killing penalty and can have is share of points.
Transactions
MTL
  1. Bjugstad, Nick
  2. Poulin, Samuel
  3. Choix de 1e ronde en 2021 (PIT)
  4. Choix de 2e ronde en 2022 (PIT)
Détails additionnels:
The 2022 second round pick become a first round pick if Danault sign extensionwith Pittsburgh
Enfoui
Repêchage1e ronde2e ronde3e ronde4e ronde5e ronde6e ronde7e ronde
2020
Logo de PIT
Logo de PIT
Logo de PIT
Logo de PIT
2021
Logo de PIT
Logo de PIT
Logo de PIT
Logo de ANA
2022
Logo de PIT
Logo de PIT
Logo de PIT
Logo de PIT
Logo de PIT
Logo de PIT
TAILLE DE LA FORMATIONPLAFOND SALARIALCAP HITEXCÉDENTS Info-bulleBONISESPACE SOUS LE PLAFOND SALARIAL
2481 500 000 $76 714 958 $132 500 $850 000 $4 785 042 $
Ailier gaucheCentreAilier droit
Logo de Penguins de Pittsburgh
700 000 $700 000 $
AG, C
UFA - 1
Logo de Penguins de Pittsburgh
9 500 000 $9 500 000 $
C
NMC
UFA - 3
Logo de Penguins de Pittsburgh
3 500 000 $3 500 000 $
AD, AG
UFA - 3
Logo de Penguins de Pittsburgh
5 500 000 $5 500 000 $
AG, AD
M-NTC
UFA - 4
Logo de Penguins de Pittsburgh
8 700 000 $8 700 000 $
C
NMC
UFA - 6
Logo de Penguins de Pittsburgh
3 500 000 $3 500 000 $
AG, AD
M-NTC
UFA - 6
Logo de Penguins de Pittsburgh
1 250 000 $1 250 000 $
C, AG
UFA - 1
Logo de Canadiens de Montréal
3 083 333 $3 083 333 $
C
UFA - 2
Logo de Penguins de Pittsburgh
5 300 000 $5 300 000 $
AD
NTC
UFA - 4
Logo de Penguins de Pittsburgh
3 000 000 $3 000 000 $
AG, AD
UFA - 1
Logo de Penguins de Pittsburgh
750 000 $750 000 $
C, AG
UFA - 2
Logo de Penguins de Pittsburgh
750 000 $750 000 $
AD, AG
UFA - 1
Logo de Penguins de Pittsburgh
1 000 000 $1 000 000 $
AG, AD
UFA - 2
Logo de Penguins de Pittsburgh
2 000 000 $2 000 000 $
AG, C
UFA - 1
Défenseur gaucherDéfenseur droitierGardien de but
Logo de Penguins de Pittsburgh
4 100 000 $4 100 000 $
DG
M-NTC
UFA - 4
Logo de Penguins de Pittsburgh
7 250 000 $7 250 000 $
DD
M-NTC, NMC
UFA - 3
Logo de Penguins de Pittsburgh
3 750 000 $3 750 000 $
G
UFA - 1
Logo de Penguins de Pittsburgh
3 250 000 $3 250 000 $
DG
UFA - 4
Logo de Penguins de Pittsburgh
5 500 000 $5 500 000 $
DD
M-NTC
UFA - 1
Logo de Penguins de Pittsburgh
675 000 $675 000 $
G
UFA - 1
Logo de Penguins de Pittsburgh
925 000 $925 000 $ (Bonis de performance850 000 $$850K)
DD
UFA - 2
Logo de Penguins de Pittsburgh
874 125 $874 125 $
DG
UFA - 1
Logo de Penguins de Pittsburgh
700 000 $700 000 $
DD
UFA - 2
Logo de Penguins de Pittsburgh
850 000 $850 000 $
DG
UFA - 1
Laissés de côtéListe des blessés (IR)Liste des blessés à long terme (LTIR)
Logo de Penguins de Pittsburgh
4 500 000 $4 500 000 $
AG, AD
UFA - 5

Code d'intégration

  • Pour afficher cette équipe sur un autre site Web ou blog, ajoutez ce iFrame à la page appropriée
  • Personnalisez les dimensions dans le code IFrame ci-dessous pour adapter votre site de manière appropriée. Minimum recommandé: 400px.

Texte intégré

Cliquer pour surligner
22 mars 2020 à 13 h 29
#26
Banni
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: juin 2018
Messages: 19,215
Mentions "j'aime": 4,837
Quoting: Sebybbq
Bon son pere s’en mêle. Deux vrai raisin



As if it was your English that was the problem.
22 mars 2020 à 13 h 30
#27
Démarrer sujet
Banni
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: juin 2019
Messages: 5,081
Mentions "j'aime": 1,433
Quoting: pharrow
As if it was your English that was the problem.


Dit son père en pleurant
22 mars 2020 à 15 h 12
#28
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: avr. 2018
Messages: 5,351
Mentions "j'aime": 1,535
Quoting: Sebybbq
Pas capable de parler francais wow. Ta quelle age? Pis tu parles pas francais. Tu te permet d’insulter le monde mais tu est meme pas bilingues. Ahaha retourne avec ton Bjugstad pis ton évaluation de marde. Le jour que tu pourras me repondre en francais tu auras gagner le peu de respect que je te portais


That's what she said.
22 mars 2020 à 15 h 16
#29
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: avr. 2018
Messages: 5,351
Mentions "j'aime": 1,535
Quoting: pharrow
yeah he's like 12. Just an internet troll.
No adult acts like that.


You mean like posting in French, a language that everyone took in high school, in a sad attempt to make a sad point?

Oh, well, I suppose he will figure that kind of thing as he goes through high school.

The amount of time he has spent pouting... he could just have reevaluated his grossly lopsided trade suggestion.
22 mars 2020 à 15 h 20
#30
Démarrer sujet
Banni
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: juin 2019
Messages: 5,081
Mentions "j'aime": 1,433
Quoting: Yojimbo
That's what she said.


Quoting: Yojimbo
You mean like posting in French, a language that everyone took in high school, in a sad attempt to make a sad point?

Oh, well, I suppose he will figure that kind of thing as he goes through high school.

The amount of time he has spent pouting... he could just have reevaluated his grossly lopsided trade suggestion.


Continue comme ca vidange! Un vrai raisin. Peut être que si tu avais rester a l’école assez longtemps tu parlerais 2 langage. Mais non tu préfères te faire a croire que tu es quelqu’un dans la vie. Tu travailles probablement dans un wallmart au salaire minimum.
22 mars 2020 à 16 h 34
#31
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: avr. 2018
Messages: 5,351
Mentions "j'aime": 1,535
Quoting: Sebybbq
Continue comme ca vidange! Un vrai raisin. Peut être que si tu avais rester a l’école assez longtemps tu parlerais 2 langage. Mais non tu préfères te faire a croire que tu es quelqu’un dans la vie. Tu travailles probablement dans un wallmart au salaire minimum.


And he's still pouting and stomping his feet.

Like I said, maybe you'll get it once you get through high school, and you'll stop trying to make some irrelevant bilingual point that literally no one cares about. I could post in French... but why? Or German. Or Polish (of all things). But you keep trying to prove your sad little point.

Walmart has 1 "l", and a capital "W". That's the kind of pisspoor grammer that I was referring to. Plus, you let us know when you are old enough to earn anything more than your allowance each week.

Okay kid? Okay.
22 mars 2020 à 16 h 38
#32
Démarrer sujet
Banni
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: juin 2019
Messages: 5,081
Mentions "j'aime": 1,433
Quoting: Yojimbo
And he's still pouting and stomping his feet.

Like I said, maybe you'll get it once you get through high school, and you'll stop trying to make some irrelevant bilingual point that literally no one cares about. I could post in French... but why? Or German. Or Polish (of all things). But you keep trying to prove your sad little point.

Walmart has 1 "l", and a capital "W". That's the kind of pisspoor grammer that I was referring to. Plus, you let us know when you are old enough to earn anything more than your allowance each week.

Okay kid? Okay.


Pis il continu encore ce deux de pique! Ya pas compris encore que si tu est pour rire du monde qui écrivent mal en anglais mais que tu peux meme pas me répondre en francais tu serais mieux de te fermer la trappe. Trop tarla pour réaliser que Bjugstad cette une vraie vidange mais il continu a s’obstiner. Quand tu auras une syntaxe irréprochable en francais on s’en reparlera face de restant
22 mars 2020 à 19 h 40
#33
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: avr. 2018
Messages: 5,351
Mentions "j'aime": 1,535
Quoting: Sebybbq
Pis il continu encore ce deux de pique! Ya pas compris encore que si tu est pour rire du monde qui écrivent mal en anglais mais que tu peux meme pas me répondre en francais tu serais mieux de te fermer la trappe. Trop tarla pour réaliser que Bjugstad cette une vraie vidange mais il continu a s’obstiner. Quand tu auras une syntaxe irréprochable en francais on s’en reparlera face de restant


Spelling proper names correctly and using capital letters is not syntax, it's just the act of someone that doesn't care enough to, well, care. Then acting like it is the other guy's fault just reinforces the childishness.

I have zero reason to use French here. Your going to have to get over it. It's a strawman argument and reinforcing that the original issue, the crappy AGM, is undefendable.

Being bilingual, trilingual, quadlingual is completely irrelevant to you being unable to legally drive yet, and acting that way.

Every reply that you have posted here has undermined your position. Fell free to keep making yourself look bad though... go right ahead.
22 mars 2020 à 19 h 48
#34
Démarrer sujet
Banni
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: juin 2019
Messages: 5,081
Mentions "j'aime": 1,433
Quoting: Yojimbo
Spelling proper names correctly and using capital letters is not syntax, it's just the act of someone that doesn't care enough to, well, care. Then acting like it is the other guy's fault just reinforces the childishness.

I have zero reason to use French here. Your going to have to get over it. It's a strawman argument and reinforcing that the original issue, the crappy AGM, is undefendable.

Being bilingual, trilingual, quadlingual is completely irrelevant to you being unable to legally drive yet, and acting that way.

Every reply that you have posted here has undermined your position. Fell free to keep making yourself look bad though... go right ahead.

Le seul qui a l’air d’un tarla depuis le commencement mon ami, j’ai bien peut que se soit toi. Peu etre que tu devrais regarder plus de hockey au lieu de te prendre pour un professeur d’anglais. Comme ca t’aurais peut etre assez de connaissance pour pas repondre des trucs incohérents comme Bjugstad et un choix de 2 ronde c’est un deal ok pour Danault. Mais quelle inculte, meme pas capable de formuler des idées claires et concises. Aussitot que tu t’es rendu compte a quelle point tu etais redicule avec ton offre de marde tu commences a m’insulter parce que mon anglais est pas parfait. Mais tu peux meme pas parler le francais. Je suis sans mots pour te décrire. Tu devais etre le genre de gars a rire des élèves intelligents pis maintenant c’est toi qui nettoie leur toilette. Bravo champion
22 mars 2020 à 20 h 44
#35
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: avr. 2018
Messages: 5,351
Mentions "j'aime": 1,535
Quoting: Sebybbq
Le seul qui a l’air d’un tarla depuis le commencement mon ami, j’ai bien peut que se soit toi. Peu etre que tu devrais regarder plus de hockey au lieu de te prendre pour un professeur d’anglais. Comme ca t’aurais peut etre assez de connaissance pour pas repondre des trucs incohérents comme Bjugstad et un choix de 2 ronde c’est un deal ok pour Danault. Mais quelle inculte, meme pas capable de formuler des idées claires et concises. Aussitot que tu t’es rendu compte a quelle point tu etais redicule avec ton offre de marde tu commences a m’insulter parce que mon anglais est pas parfait. Mais tu peux meme pas parler le francais. Je suis sans mots pour te décrire. Tu devais etre le genre de gars a rire des élèves intelligents pis maintenant c’est toi qui nettoie leur toilette. Bravo champion


Reading comprehension isn't strong suit for you either. I never, never, commented on your ability to speak English, but it's your only straw in this lopsided AGM, so you keep going after it. I commented on you doing things like typing "bjustad" instead of "Bjugstad", or "kevin hayes" or "jesus", which has nothing to do with your primary language. It's just lazy.

Also, your multiple usages of excessive "hahaha" lasting 2 or 3 lines, "piss myself", etc. You just don't seem to grasp any of this.

Don't slam the door when you stomp up to your bedroom.
22 mars 2020 à 20 h 49
#36
Démarrer sujet
Banni
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: juin 2019
Messages: 5,081
Mentions "j'aime": 1,433
Quoting: Yojimbo
Reading comprehension isn't strong suit for you either. I never, never, commented on your ability to speak English, but it's your only straw in this lopsided AGM, so you keep going after it. I commented on you doing things like typing "bjustad" instead of "Bjugstad", or "kevin hayes" or "jesus", which has nothing to do with your primary language. It's just lazy.

Also, your multiple usages of excessive "hahaha" lasting 2 or 3 lines, "piss myself", etc. You just don't seem to grasp any of this.

Don't slam the door when you stomp up to your bedroom.


Ahahahahhahahahahahahhahahahahahhahahahahahahshahhahshahshah pauvre petit pit. Quand tu respecteras les francophones qui font un effort pour écrire en anglais tu auras peut être droit a un peu de respect. En attendant, va regarder les stats de Bjugstad - B-J-U-G-S-T-A-D - tu vas réaliser que c’est toi qui est dans le champ patate
23 mars 2020 à 7 h 18
#37
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: avr. 2018
Messages: 5,351
Mentions "j'aime": 1,535
Quoting: Sebybbq
Ahahahahhahahahahahahhahahahahahhahahahahahahshahhahshahshah pauvre petit pit. Quand tu respecteras les francophones qui font un effort pour écrire en anglais tu auras peut être droit a un peu de respect. En attendant, va regarder les stats de Bjugstad - B-J-U-G-S-T-A-D - tu vas réaliser que c’est toi qui est dans le champ patate


See, I didn't disrespect French speakers. This is a debate that you made up in your own mind, and a debate that you are only having with yourself. Maybe that says something about how you feel about yourself.

Plus, as I said before, every reply that you have posted here has undermined your position, including this one. More excessive (and out of place) "hahaha" stuff, more discussion about an argument that isn't being made. Childish.

And the hockey side argument isn't just Bjugstad. You traded basically two 1st, a top prospect and Bjugstad for a 3C for the Pens. That is insane over pay. Period.

But if you want to let me know what I specifically said about Bjugstad that was wrong, knock yourself out. It's going to be tough since I only posted one line about Bjugstad himself. We'll wait.
23 mars 2020 à 10 h 2
#38
Démarrer sujet
Banni
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: juin 2019
Messages: 5,081
Mentions "j'aime": 1,433
Ahahahhahahahahhahahah Bjugstad et un choix de 2nronde **** est bonne!
 
Répondre
To create a post please Login or S'inscrire
Question:
Options:
Ajouter une option
Soumettre le sondage