SalarySwishSalarySwish
Forums/LNH

CAP HIT BRÛLÉ DANS LA LAH

19 févr. 2019 à 12 h 37
#1
Jean
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: févr. 2019
Messages: 1
Mentions "j'aime": 0
Que veut dire Brûlé et pourquoi le cap hit change?
Merci!
23 févr. 2019 à 10 h 36
#2
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: nov. 2017
Messages: 1
Mentions "j'aime": 0
Quoting: Jean
Que veut dire Brûlé et pourquoi le cap hit change?
Merci!


En fait, lorsqu'un joueur est rétrogradé dans les mineures, l'équipe peut soustraire du cap hit du joueur un maximum de 1 025 000$ (pour 2018-19). C'est donc dire que cela permet de "brûler" une certaine portion du cap hit du joueur, mais pas nécessairement à 100%, donc il se peut que l'excédent du salaire soit toujours comptabilisé sur la masse salariale de son équipe même s'il est retourné dans les mineures.
13 juin 2022 à 2 h 36
#3
nonghang
Avatar de l'utilisateur
Rejoint: juin 2022
Messages: 1
Mentions "j'aime": 0
1. CAPSULES
Capsules are small, round, gelatinous balls that contain a powdery substance. They can be used to encapsulate liquids or powders, and they have been around since ancient times. Capsules are usually filled with medicine or other substances that need protection from air and moisture.
2. COLLYBIRDS
A collybird is a type of capsule that has a hard shell made out of clay or plaster. These capsules were originally used to store medicines and foodstuffs, but today they are primarily used to make cosmetics.
3. CRUSHED COCONUT
Crushed coconut is a common ingredient in many beauty products. It contains natural oils that moisturize skin and hair. Coconut oil is also known for its antibacterial properties.CM Trade
 
Répondre
To create a post please Login or S'inscrire
Question:
Options:
Ajouter une option
Soumettre le sondage